licen�a-license

0 favourites
  • 4 posts
From the Asset Store
This is a single chapter about "Decision Science" strategy games from the "Construct Starter Kit Collection" workshop.
  • ola galera.

    queria saber com fa�o para atualizar o construct 2 R114 para R152 sem perde minha licen�a???

    tenho apenas o licenciamento do R114.

    por favor me ajudem.

    obrigado.

    hello guys.

    wanted to know do I upgrade to R152 R114 construct 2 without losing my license??

    I just licensing the R114.

    please help me.

    Thank you.

  • Ol?, tudo bem?

    De acordo com esse post:"How Construct 2 licenses work", caso "o usu?rio adquiria por meios legais o produto (ato da compra de uma licen?a), este poder? ser atualizado gratuitamente, sem nenhuma taxa adicional (mensal ou anual)."

    Espero ter resolvido seu problema. Caso sim, por favor marque este post como resolvido, assim voc? d? oportunidade a outras pessoas para fazerem perguntas, evitando o congestionamento de perguntas n?o respondidas.

    Flw!

    Texto original aqui:

    "Licenses are not time-limited - you can use them forever with your copy of Construct 2. All updates to the Construct 2 editor are free as well. It is not a subscription, only a one-off payment. You do not need to pay any extra for additional features or exporters either - everything is included with one price

  • looks like you are using a pirated version

  • Try Construct 3

    Develop games in your browser. Powerful, performant & highly capable.

    Try Now Construct 3 users don't see these ads
  • ent�o, eu ganhei essa licen�a de um amigo, consegui atualizar para R146.

    mais num da mais pra atualizar, quando atualizo da uma erro e abro como free.

    then I got this license from a friend, I could upgrade to R146.

    more in the more to upgrade when I upgrade from one error as free and open.

Jump to:
Active Users
There are 1 visitors browsing this topic (0 users and 1 guests)